Flower

Flower

Saturday 17 October 2015

Restoren Serai Shaftsbury, Cyberjaya

Hari ni berpeluang dinner bersama anak saya dhiazarasofea di Restoren Serai, Level 3A Bangunan Shaftsbury Cyberjaya. Tujuan saya ke sini sebenarnya nak merasa Pavlova yang ada kat situ... Teringin la katakan... Bab makan No. 1... 

Bangunan Shaftsbury

Selain menikmati pavlova yang ada di situ, saya sempat order Seafood KuayTiau bersama Hot Choc... Untuk anak saya pula kids meal... Nasi Groreng Satay dan Iced Choc... Harga pun bole tahan... Semuanya termasuk pavlova... RM80+... Selamat menjamu mata k... hik3... 


Dhiazara Menunggu Hidangan


Menu Pertama sampai.. Pavlova

Pavlova yang dihidang ni cukup enak... lembut dan rangup... cukup puas hati... meletopss gitu...
Dhia Bersam Iced Choc nya

Suke La Tuh...

Dhia Bersama Kids Meal nya...

Seafood KuayTiau

KuayTiau ni bagi saya okla rasanya, yang saya cukup berpuas hati kerana seafood yang diisi di dalam hidangan ini banyak... tidak hanya setakat 2 @ 3 ketul seafood...

Kesimpulannya, saya memang puas hati sebab dapat makan pavlova kat sini... Lepas hajat nak makan pavlova... hik3... Alhamdulillah...



No comments:

Post a Comment