Flower

Flower

Wednesday 28 October 2015

27.10.2015 : Dinning At M.A.D IOI City Mall Putrajaya

Assalamualaikum... Da lama xupdate blog... Kali ni saya nak berkongsi pengalaman dinner di Restoren M.A.D di Level 2, IOI City Mall Putrajaya... Seperti biasa saya pergi dengan anak saya... dhiazarasofea...


Restoren ini masih lagi baru beroperasi di IOI Mall Putrajaya... Disebabkan ingin merasa hidangan yang ada di sana... saya terus mejengah ke restoren ini bersama dhia walaupun tidak bersama papanya... hu3... lantakkkla... sapa suruh papa asyik busy manjangg jekkk... hm...



Rekaan Dalaman Restoren M.A.D

  Dhiazara Sofea With Her New Haircut

 Soft Shell Crab

Grill Chicken Chop

Saya telah order (1) Soft Shell Crab (2) Mushroom Soup with Garlic Bread untuk Dhia (3) Grill Chicken Chop (4) Honey Dew Juice (5) Mineral Water... Jumlah yang dikenakan adalah RM76++... Berbaloila untuk kami berdua... Ni la kali pertama saya mencuba hidangan Soft Shell Crab tu... Yang pasti sedap... Untuk maklumat lanjut, bole pergi ke laman web (http://madrestaurant.com)...

Selamat Mencuba... 

No comments:

Post a Comment